ارایه انواع خدمات پشتیبانی وآموزشی کامپیوتر تلفنی وحضوری در مشهد

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چگونگی آموزش کامپیوتر به کودکان

در جامعه ی امروز، بزرگسالان و کودکان هر دو نیاز دارند که مهارت های پایه ای کامپیوتر را یاد بگیرند. هر چه زودتر اصول اولیه را یاد بگیرید به همان سرعت هم مفاهیم پیشرفته را فرا خواهید گرفت. آموزش اصول کامپیوتر به کودکان آن ها را کمک خواهد کرد که مهارت های مورد نیاز آینده شان در زمینه ی کامپیوتر را بهتر یاد بگیرند. بچه ها کامپیوتر را برای تکالیف مدرسه، بازی های آموزشی، ارتباط با دوستان و فامیل و سرگرمی های شان استفاده می کنند. یاد دادن اصول کامپیوتر به یک کودک به اندازه ی آموزش خواندن و نوشتن به وی اهمیت دارد.  

 آموزش کامپیوتر به کودکان

 

ناکارآمدی متون و روش های آموزشی فعلی که هیچ گونه سنخیتی با سابقه ی ذهنی و مهارتی و سن و حرفه ی کاربران ایرانی ندارند و به اصطلاح ایرانیزه نشده اند مارا بر آن داشته است که مجموعه ی آموزش هایی را برای کودکان گردآوری  نمایم. بسیار دیده ایم که حتی در دانشگاه ها مثلا دروس برنامه نویسی را همان ابتدا روی شئ گرایی متمرکز می کنند و بدون آماده سازی زیر ساخت دانشجو همان ترم نخست آش C++ برایش می پزند. متاسفانه نتیجه ی این تصمیم های غلط را همه ی ما در بین خود مان همه روزه می بینیم. چرا که مربیان توجه نمی کنند که در کشور های پیشرفته از سنین کودکی یادگیری کامپیوتر و مثلا برنامه نویسی را آغاز می کنند و آن را در دوره های تحصیلی پیش از دانشگاه به یک تکامل حداقلی می رسانند. البته این مطالب به صورت عمومی و پایه است و هیچ ارتباطی به این که یادگیرنده ی آن در آینده چه تخصص و حرفه ای را انتخاب خواهد کرد، ندارد.  

 

آموزش کامپیوتر به کودکان

 

بزرگی گفته است: به جای آن که به تاریکی لعنت بفرستید یک شمع روشن کنید. 

 

 

متأسفانه دیده می شود والدین و معلم ها هنوز فکر می کنند که در مدرسه فقط سه چیز را باید به بچه یاد داد. خواندن و نوشتن و حساب. ولی زمانه عوض شده و بچه های امروزی وقتی به سن ده ساله گی می رسند، باید در یک سطحی کار با برنامه های کامپیوتر، وب سایت ها و ارتباطات آنلاین را یاد بگیرند. مجموعه آموزش هایی که از سایت eHow در این وبلاگ  منتشر خواهیم کرد، اطلاعات مفیدی را در باره ی چگونه گی یاد دادن کامپیوتر به کودکان را به شما نشان خواهد داد.

کامپیوتر ها بخش جدایی ناپذیر زندگی ما هستند و اکنون در مدرسه ها کار با کامپیوتر را از مقطع کودکستان یاد می دهند. کودکان ما دو راه بیشتر ندارند یا کامپیوتر را یاد بگیرند یا در جهانی که لبریز از تکنولوژی است گم شوند.





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهندس قدمگاهی
ت : شنبه 15 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی